Firma BEKO po raz trzeci zdobyła nagrodę w największym konkursie promującym jakość w Polsce otrzymując tytuł JAKOŚĆ ROKU ZŁOTO. Kapituła konkursu, któremu patronuje Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A. doceniła wysokie standardy BEKO w odniesieniu do następujących kryteriów:
· skuteczna realizacja polityki jakości;
· klarowność stosowanych procedur;
· wysoki stopień zaangażowania kadry w osiąganie celów jakościowych;
· dbałość o zapewnienie najwyższej jakości oferowanych produktów;
· efektywność zarządzania organizacją.
„Ogromnie nas cieszą wszelkie dowody uznania wśród klientów, jak i instytucji.” – stwierdza Maciej Mienik, Dyrektor Generalny BEKO S.A. – „Robimy to, co potrafimy najlepiej. Słuchamy potrzeb klientów, wprowadzamy funkcjonalne rozwiązania, które ułatwią codzienne życie rodziny. BEKO powstaje dzięki międzynarodowej sieci, wymianie doświadczeń z różnych rynków. W ten sposób budujemy markę przyjazną, wszechstronną, innowacyjną”.
Konkurs JAKOŚĆ ROKU ma charakter otwarty i jest skierowany do wszystkich firm zainteresowanych potwierdzeniem jakości produktów, usług czy działań na rzecz ekologii i innowacyjności.
Wyniki ogłaszane są 2 razy w roku, a nagrody przyznaje niezależna kapituła. Pod uwagę brane są merytoryczne wskaźniki jakościowe, systemy ISO, wewnętrzne systemy kontroli jakości, certyfikaty
i atesty, zaangażowanie pracowników w system kontroli jakości, rola i miejsce polityki jakościowej
w misji i celach rozwojowych przedsiębiorstwa i in. Organizatorem konkursu jest Fundacja QUALITAS, Nagrody zostały przyznane podczas uroczystej Gali, która odbyła się 25 marca w Adgar Plaza.